Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Comanda ta a întârziat?

Ne pare rău că nu veți primi comanda la data indicată în momentul achiziției. Această dată este estimată și se respectă în majoritatea cazurilor, exceptând acele care depind de circumstanțe externe voinței noastre, cum ar putea fi întârzierea din partea curierului.

Pentru a verifica situația comenzii dv puteți accesa "contul tău".

Dacă comanda încă nu a fost expediată:

Veți putea vedea disponibilitatea pentru fiecare produs, iar dacă unul sau unele dintre produse conduc la întârzierea comenzii, le puteți elimina.

Dacă din păcate în ciuda modificării nu veți putea primi la timp produsele, puteți anula comanda. (Nu presupune niciun cost).

Dacă comanda a fost deja expediată:

Nu va fi posibilă anularea sau anticiparea livrării, deoarece se află în mâinile curierului. Dacă comanda nu ajunge la timp, puteți solicita returnarea în următoarele 14 zile de la data livrării.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top