Extindem perioada de returnare până la 30 decembrie pentru toate achizițiile de Crăciun efectuate începând cu 20 noiembrie.
În primul rând trebuie să accesezi "contul tău” și să soliciți returnarea din opțiunea „Returnări”. Amintește-ți că ai la dispoziție 14 zile din momentul livrării pentru a solicita returnarea.
Apoi trimite-ne pachetul prin firma de transport pe care vrei, la adresa primită prin email, nu uita să incluzi costumul cu toate piesele sale și notificarea de expediere.
Pentru a solicita o returnare trebuie să urmezi următorii pași:
Amintește-ți să completezi notificarea de expediere pe care ai primit-o prin e-mail împreună cu confirmarea expedierii comenzii tale.
Rambursarea: Vi se va rambursa suma de bani direct pe card sau în contul de Paypal utilizat. Vă amintim că în cazul returnării comenzii complete sau anulării expedierii în timpul transportului, vă vom rambursa doar costurile de transport inițiale standard. (Nu vor fi rambursabile costurile de transport express sau cele pentru plata la livrare).
Dacă doriți să schimbați mărimea costumului pe care l-ați primit, trebuie doar să urmați pașii indicați anterior și să realizați o nouă comandă cu mărimea corectă. Adică, va trebui să solicitați o returnare a comenzii actuale și apoi veți efectua o nouă comandă cu măsura corectă.
Dorim să te informăm că datele de caracter personal furnizate în acest formular vor fi prelucrate de Funiglobal Development S.L. (Funidelia) unicul responsabil de acestea. Această informație are ca finalitate principală soluționarea cererilor sau îndoielilor care pot surveni. Legitimizarea se realizează prin consimțământul interesatului. Îți comunicăm că nu furnizăm datele, companiilor terțe. Ai dreptul de a accesa, rectifica și elimina datele, printre alte drepturi, cum se explică și în política de confidențialitate disponibilă aici.