Ne pare rău că nu ați primit comanda în condiții perfecte, este posibil ca produsul să fi ajuns în acest fel din fabrică sau să se fi deteriorat în timpul transportului.
Pentru a vă ajuta, vă rugăm să ne contactați solicitând returnarea prin "contul tău" și indicând acest motiv în secțiunea Returnări sau prin formularul de contact (mai jos). Pentru a grăbi procesul trebuie să indicați/atașați:
O dată primită cererea dv, vă vom contacta cât mai repede posibil pentru a soluționa problema.
Dacă este cazul, vă vom rambursa suma întreagă plătită pentru acest articol fără a suporta costuri de returnare, sau dacă avem disponibilitate vă vom livra un produs nou. Aveți 14 zile naturale la dispoziíe din momentul în care primiți comanda pentru a realiza această reclamație.
** Important: Este obligatoriu să ne informați despre partea lipsă a produsului și intenția dv de a returna produsul înainte de a vă reexpedia marfa. În caz contrar, returnarea poate fi anulată.
Dorim să te informăm că datele de caracter personal furnizate în acest formular vor fi prelucrate de Funiglobal Development S.L. (Funidelia) unicul responsabil de acestea. Această informație are ca finalitate principală soluționarea cererilor sau îndoielilor care pot surveni. Legitimizarea se realizează prin consimțământul interesatului. Îți comunicăm că nu furnizăm datele, companiilor terțe. Ai dreptul de a accesa, rectifica și elimina datele, printre alte drepturi, cum se explică și în política de confidențialitate disponibilă aici.