Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Am primit un produs defectuos/stricat

Ne pare rău că nu ați primit comanda în condiții perfecte, este posibil ca produsul să fi ajuns în acest fel din fabrică sau să se fi deteriorat în timpul transportului.

Pentru a vă ajuta, vă rugăm să ne contactați solicitând returnarea prin "contul tău" și indicând acest motiv în secțiunea Returnări sau prin formularul de contact (mai jos). Pentru a grăbi procesul trebuie să indicați/atașați:

  • Referința produsului și partea lipsă.
  • Numărul de comandă.
  • Fotografia cu defectul produsului, precum și o imagine cu ambalajul costumului sau codului de bare.

O dată primită cererea dv, vă vom contacta cât mai repede posibil pentru a soluționa problema.

Dacă este cazul, vă vom rambursa suma întreagă plătită pentru acest articol fără a suporta costuri de returnare, sau dacă avem disponibilitate vă vom livra un produs nou. Aveți 14 zile naturale la dispoziíe din momentul în care primiți comanda pentru a realiza această reclamație.

** Important: Este obligatoriu să ne informați despre partea lipsă a produsului și intenția dv de a returna produsul înainte de a vă reexpedia marfa. În caz contrar, returnarea poate fi anulată.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top