Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Cum pot urmări comanda?

Veți găsi informațiile de urmărire în detaliile comenzii accesând „contul dvs.”.

În cazul în care o comandă include mai multe produse, fiecare dintre ele poate avea date de livrare diferite.

Cu toate acestea, data estimată furnizată în timpul procesului de achiziție este data la care veți primi toate produsele împreună. Dacă ați primit un e-mail prin care sunteți informat cu privire la expedierea comenzii dvs. cu transport, în acesta veți găsi un link direct către urmărire. În cazul în care nu aveți acest e-mail, puteți, de asemenea, să urmăriți expedierea accesând „contul dvs.”. În acesta, vă vom furniza informațiile despre transportator, astfel încât să îl puteți contacta direct și să obțineți informații mai precise.

Notă: Dacă pachetul arată că a fost livrat, dar nu l-ați primit, vă rugăm să accesați pagina „Comanda a fost livrată, dar nu am primit-o” pentru mai multe informații.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top