Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Ce condiții trebuie să îndeplinească produsul pentru a putea fi returnat?

Vom accepta numai retururile care îndeplinesc următoarele cerințe:

Produsul trebuie să fie sigilat și etichetat în aceleași condiții în care a fost livrat. Trebuie să fie trimis în ambalajul original, fie într-o cutie de carton, fie într-o pungă de plastic.
Pentru a asigura protecția acestuia în timpul procesului de livrare. Dacă nu puteți să returnați cumva produsul în ambalajul său original, acesta trebuie trimis într-un ambalaj similar de aceeași calitate.
Produsul nu trebuie să fi fost utilizat sau modificat.

Unele produse nu pot fi returnate:

  • Comenzi speciale sau stoc limitat, cu excepția cazurilor de produse defecte. Aceasta include produsele personalizate care au fost realizate de un producător sau furnizor.
  • Produse ambalate special care, odată deschise, nu mai pot fi vândute din nou, cum ar fi mănuși, peruci, colanți sau produse similare.
Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top