Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Am primit o mărime diferită de cea pe care am cerut-o. Cum o pot schimba?

Avem costume de la diferiți producători, așa că adaptăm dimensiunile pentru a le uni pe site. Aceasta înseamnă că nomenclatura mărimii costumului poate varia în raport cu cea indicată.
Totuși, dacă aveți dovada că ați primit dimensiunea greșită, contactați-ne solicitând returnarea prin „contul dvs.” în secțiunea de retururi sau prin formularul de contact (de mai jos) care indică:

  • Referință produs
  • Număr de ordine
  • Motiv („Am primit o dimensiune diferită față de cea pe care am comandat-o”)
  • O fotografie a codului de bare al costumului împreună cu o fotografie de mărime

Odată ce primim solicitarea dvs., vă vom contacta cât mai curând posibil pentru a o rezolva.

Aveți 14 zile naturale la dispoziíe din momentul în care primiți comanda pentru a realiza această reclamație.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top