Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Am primit o comandă incompletă sau greșită

Ne pare rău că ai primit o comandă incompletă sau greșită.

Accesează „contul tău” și apasă pe butonul «Returnări și reclamații». Selectează comanda și produsele greșite sau nelivrate și oferă-ne toate informațiile necesare pentru a rezolva situația cât mai repede posibil.

Ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a face această reclamație.

Notă importantă: Utilizează acest buton doar pentru a raporta existența unui articol greșit sau nelivrat. Este obligatoriu să ne informezi înainte de a ne trimite înapoi produsul. În caz contrar, returul poate fi refuzat.

Voi primi automat un produs de înlocuire?

După verificare, dacă se aprobă rambursarea, îți vom restitui întreaga sumă plătită pentru acest articol fără costuri de retur sau, dacă avem disponibilitate, îți vom livra produsul corect.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top