Da, costurile returnării sunt suportate de client exceptând cazurile de defecte sau deteriorări. Atât în cazul în care trebuie să realizezi o returnare, cât și pentru schimbul de mărime. Pentru aceasta, va trebui să trimiți pachetul prin mijloace proprii cu firma de trasnport pe care o dorești. Costul depinde de firma de transport aleasă și nu va fi rambursat.
** Dacă ai nevoie de o alta mărime sau produs, va trebui să realizezi o nouă comandă complet independentă.
Dorim să te informăm că datele de caracter personal furnizate în acest formular vor fi prelucrate de Funiglobal Development S.L. (Funidelia) unicul responsabil de acestea. Această informație are ca finalitate principală soluționarea cererilor sau îndoielilor care pot surveni. Legitimizarea se realizează prin consimțământul interesatului. Îți comunicăm că nu furnizăm datele, companiilor terțe. Ai dreptul de a accesa, rectifica și elimina datele, printre alte drepturi, cum se explică și în política de confidențialitate disponibilă aici.