Uneori primim confirmarea livrării de la curier puțin mai târziu, motiv pentru care nu este posibilă înregistrarea returului în contul dvs.
Dacă doriți să accelerați acest proces, puteți să vă conectați la „contul dvs.” și să confirmați că a fost deja livrată comanda dvs., în acest fel veți putea solicita returul.
* Vă rugăm să rețineți că perioada maximă de returnare este de 14 zile calendaristice de la data la care ați primit comanda, după această perioadă opțiunea de returnare dispare.
Dorim să te informăm că datele de caracter personal furnizate în acest formular vor fi prelucrate de Funiglobal Development S.L. (Funidelia) unicul responsabil de acestea. Această informație are ca finalitate principală soluționarea cererilor sau îndoielilor care pot surveni. Legitimizarea se realizează prin consimțământul interesatului. Îți comunicăm că nu furnizăm datele, companiilor terțe. Ai dreptul de a accesa, rectifica și elimina datele, printre alte drepturi, cum se explică și în política de confidențialitate disponibilă aici.