Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Găsirea nu a primit pachetul listat ca fiind livrat

Dacă statutul de urmărire apare ca fiind livrat, dar nu vă puteți localiza comanda, întrebați vecinii sau contactați transportatorul.

Dacă comanda este listată ca fiind ,,livrată", dar nu ați primit-o:

  • Verificați dacă o altă persoană care locuiește la aceeași adresă sau este recepționer în clădirea dvs. a acceptat livrarea.
  • Verificați dacă în cutia poștală sau pe ușă a fost lăsat un bilet de încercare de livrare eșuată. Această notă conține instrucțiuni privind modul de reprogramare a livrării sau de ridicare a coletului. În caz de absență, transportatorii pot depune pachetul la punctele de colectare.
  • Contactați transportatorul pentru a solicita mai multe informații despre livrarea coletului. Nu uitați că trebuie să aveți la îndemână numărul de urmărire a comenzii.
  • Este foarte important să ne informați imediat cu privire la orice comandă sau produs pe care nu l-ați primit. Vă rugăm să rețineți că vom putea rezolva acest lucru doar pentru o perioadă de 14 zile de la data estimată de livrare
Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top