Serviciul de Relații cu Clienții

https://www.funidelia.ro/carrito

Am primit un produs defect sau lipsesc piese.

Ne pare rău că articolul a ajuns defect sau cu piese lipsă.

Accesează „contul tău” și apasă pe butonul «Returnări și reclamații». Selectează comanda și produsul defect sau cu piese lipsă și oferă-ne toate informațiile necesare pentru a rezolva situația cât mai repede posibil.

Ai la dispoziție 14 zile calendaristice de la primirea comenzii pentru a face această reclamație.

Notă importantă: Utilizează acest buton doar pentru a raporta existența unui articol defect sau cu piese lipsă. Este obligatoriu să ne informezi înainte de a ne trimite înapoi produsul. În caz contrar, returul poate fi refuzat.

Voi primi automat un produs de înlocuire?

După verificare, dacă se aprobă rambursarea, îți vom restitui întreaga sumă plătită pentru acest articol fără costuri de retur sau, dacă avem disponibilitate, îți vom livra un produs nou.

Alte întrebări și răspunsuri relaționate:
Top